HJÄLP!

Jag är lite stressad just nu. Jag har setat och letat hamsterburar i snart två timmar och jag har bara hittat en som är bra i storleken. När jag väl hade hittat den så skulle den självklart inte hinna komma tills i helgen. Jag har kollat i alla djuraffärer som jag vet om i eskilstuna men de har bara för små burar. Jag undrar verkligen hur det här kommer att gå, kommer jag att hinna att få tag på en bur? Om jag inte får det kan jag inte hämta hamstern i helgen utan då får det vänta. Åhh vad jag blir irriterad på det här. Vet ni någon djuraffär som har burar som är ungefär 70 - 80 cm i längd och 40 - 50 cm i bredd, det ska vara ganska högt i tak också? Det SKA vara tätt mellan gallren eller så SKA den vara gjord av hållbar plast. Jag skulle uppskatta om ni ville hjälpa mig om ni vet någon affär. Ett måste är att den är nära Eskilstuna. Kanske i Västerås eller så.

Kommentarer
Postat av: malin (mmmalinandersson.blogg.se)

Tyvärr, är inte så insatt i hela den här hamster-grejen, så nej ;( <33

2011-02-23 @ 17:25:48
URL: http://mmmalinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas tills nästa gång du kommenterar bloggen

Vad har du för E-post adress? (Endast bloggägaren kan se den)

Har du en bloggadress eller annan hemsideadress:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0