åhh gamla goda bilder

Jag pratade med Malla på msn för ett tag sedan. Vet ni vad hon skickade till mig då? Hon skickade två bilder från när vi var små. Direkt när hon visade mig dom så sparade jag dom. När jag sparat dom sprang jag till mamma och röck tag i hennes hand och drog med henne in i mitt rum. Nu har jag änu fler bilder än förut på oss när vi var små. Jag vet inte riktigt vart de bilderna är men nu har jag iallafall två bilder att kolla på. Gud så roligt. Ni blev kanske sugna på att se hur bilderna ser ut. Då visar jag med glädje upp de för er.


På bilden: Jag, Malla och Elin

PÅ bilden: Jag, Johanna och Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas tills nästa gång du kommenterar bloggen

Vad har du för E-post adress? (Endast bloggägaren kan se den)

Har du en bloggadress eller annan hemsideadress:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0