Ojojoj vilken dag!


Hejhej. Nu har jag kommit hem från min dag i pulkabacken. Det har varit ett jätte bra och rolig dag. Ja allt var roligt utom att ta sig hem igen. Tårna, händerna och ansiktet var iskallt.Det känndes som att det tog 5 timmar att vandra igenom snön för att ta sig hem. Men jag hittade en metod som gjorde att jag orkade mera genom den höga snön. Jag tänkte " två meter kvar" om och om igen. En riktigt bra metod tycker jag. Men den funkar nog inte hur långt som helst.
Iallafall så är jag hemma nu vilket är väldigt skönt. Just nu sitter jag vid skrivbordet invirad i min extremt mysiga morgonrock och mina fötter nertryckta i tofflor. Nu saknas det bara lite mat i magen men middagen är snart klar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha vi ÄGER! Tåget var ju asgrymt. I LOVE YOU ALL!<3

2011-01-06 @ 11:03:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas tills nästa gång du kommenterar bloggen

Vad har du för E-post adress? (Endast bloggägaren kan se den)

Har du en bloggadress eller annan hemsideadress:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0