PluggPluggPlugg

Dagens Outfit:


Tunika: Kappahl Lacktights: H&M Halsband: -

Hej. Idag kommer det inte bli så bra uppdatering eftersom att vi inte han med matteprovet innan lovet och då kommer det att läggas framför oss när som helst. Jag har också några andra prov och förhör som måste gå av stapeln. Därför tar jag den här dagen till att plugga. Jag hoppas på att vara klar med minst matte och no ikväll och då kan jag gärna blogga lite. Jag kan tidsinställa något inlägg så att det inte blir helt tyst här på eftermiddagen. Det kanske är dags att gå in till köket och försöka hitta koncentrationen nu. Vi hörs lite senare. Ha det bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin outfit:D

Plugga!? På lovet!? Låter inte okej:(<3

2011-01-06 @ 13:18:37
Postat av: Ida

Åh vad glad jag är för att du har börjat att blogga igen! I love it!! Föresten en liten fråga hur mycket kostade lacktightsen, sjukt snygga!



Kraaam!<33



ps. snygg outfit föresten!;)

2011-01-06 @ 16:22:34
URL: http://iidajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas tills nästa gång du kommenterar bloggen

Vad har du för E-post adress? (Endast bloggägaren kan se den)

Har du en bloggadress eller annan hemsideadress:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0