Sjuk

Hej på er. Jag är ledsen för att jag inte har bloggat. Men jag får bara inte tillbaka bilderna på datorn eftersom att den hänger sig varje gång. Jag börjar bli riktigt trött på det nu. Men iallafall så ska jag försöka blogga när jag inte har recovryn på. Och förrästen så har jag gått och blivigt sjuk. Så himla tråkigt. Men jag har klarat av den första veckan i skolan även fast jag har varit lite krasslig två dagar. Men idag blev jag sjuk på riktigt. Jag vet inte riktigt vad jag är för sjuk. Jag är röd om kinderna, blank i ögonen, har lite feber, mår illa och är lite förkyld. Aja det är bara att krypa ner i sängen och tillbringa helgen där så att jag är återställd på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas tills nästa gång du kommenterar bloggen

Vad har du för E-post adress? (Endast bloggägaren kan se den)

Har du en bloggadress eller annan hemsideadress:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0