Rör mig strax mot pulkabacken!


Hej på er. Idag ska jag och några av mina vänner ut till pulkabacken. Vi kommer att plocka med oss lite fika ut också. Jag tror att det kommer att bli jätte mysigt och äntligen känns det som om jag ska göra något vettigt på lovet. Det känns som om jag bara har slappat framför tven och dataorn hela lovet. Det är inte så bra. Jag som ville ha ett lov fullbokat av roliga händelser. Jag antar att jag hade för mycket jag ville göra så att ingenting blev av. Men idag ska jag iallafall göra något roligt. Självklart har jag haft roligt på lovet med kompisar men i mestadels har lovet bara spenderats framför tven och datorn.

Idag snöar det jätte mycket och det är ca en halv meter snö på marken. Det passar jätte bra att åka pulka idag! :)

Jag längtar riktigt mycket tills jag står nere vid ytterdörren och ska klä på med alla tjocka kläder. Sedan gå ut och rota fram pulkan och packa ner den varma chokladen och kakorna i en väska och börja röra mig mot backen. Jag älskar den känslan även om jag inte är ett så stort fan av snö och snösporter. Men allt blir roligt om det har med mina underbara vänner att göra.

Nu ska jag nog avrunda det är inlägget. Men jag hör av mig lite senare idag. Hoppas ni får en rolig dag fylld med glada skratt och mycket snö. //Hanna

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kommer bli en asnice dag! Kvart i 2 är vi igång och åker så det skriker om det (haha)

Älskar er tjejer, ni är så bra, ni får mig må så himla bra<3<3<3

2011-01-05 @ 11:38:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas tills nästa gång du kommenterar bloggen

Vad har du för E-post adress? (Endast bloggägaren kan se den)

Har du en bloggadress eller annan hemsideadress:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0