I'd give it all, I'd give for us. Give anything but I won`t give up. Cause you know. That I love you

Dagens outfit
Lacktights:H&M | Linne: Gina Tricot | Tröja: H&M | Armband: Fått av Emma från Kroatien | Halsband: Glitter

Godmorgon. Idag ska jag träffa Malla. Det ska bli jätte kul. Det känns som om det var 100 år sedan jag träffade henne sist. Jag har inte pratat med henne idag men jag tänkte snart smsa henne. Jag vill inte höra av mig förtidigt eftersom att hon kanske sover. Men iallafall så vet jag inte hur uppdateringen blir idag men jag hoppas på att den blir ett snäpp bättre än igår. Jag har många ideèr om vad jag kan skriva om så de ska jag skriva ner på papper. Så att ni får lite uppdatering. Jag ska nog ta och börja redan nu så att jag inte glömmer bort dem. Men ni får ha en bra dag så hörs vi senare. Bye


Kommentarer
Postat av: Sofia&Isabella

sv: tack så mycket! :D

Fin outfit!

2011-01-07 @ 13:08:38
URL: http://tviillingarna.blogg.se/
Postat av: elsa

Hej fin blogg!

kika gärna in på min :)

2011-01-07 @ 16:14:32
URL: http://iimagine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är så fin vännen min<3

2011-01-07 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas tills nästa gång du kommenterar bloggen

Vad har du för E-post adress? (Endast bloggägaren kan se den)

Har du en bloggadress eller annan hemsideadress:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0