Varför ingen bloggning? Här har ni förklaringen.

Hejhej. Jag är så ledsen att jag inte har bloggat något idag. Men jag har en riktigt bra förklaring till detta. Det är inte för att jag träffat Malla idag. Det är för att jag kör en recovery på mina bilder på min dator. Alla mina bilder har ju försvunnit och nu har datorn hakat upp sig och så tar det nästan ett dygn för att det ska komma upp till 100%. Det han bara komma till 54% innan det hakade upp sig. Det funkar inte heller att bara trycka Ctrl Alt Delete. Jag tror att jag kommer att få stänga av min dator och sedan börja om eftersom att det fanns bilder som betyder väldigt mycket för mig. Jag vill verkligen ha tillbaka dem. Jag hoppas att ni förstår mig. Jag hade väntat i fyra timmar innan det stannade upp. Nu har det stått i minst sex timmar. Men jag ska förska att få låna mammas dator ibland så att jag kan skriva några inlägg. Jag hoppas att jag är tillbaka snart. Ni får ha det så bra tills min dator är på igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas tills nästa gång du kommenterar bloggen

Vad har du för E-post adress? (Endast bloggägaren kan se den)

Har du en bloggadress eller annan hemsideadress:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0